REKLAMACE


Může se stát, že zboží, které přebíráte od doručovací služby, bude poškozené.

Jak postupovat v takovém případě ?

  • Při doručení zboží si prosím zkontrolujte, zda je zásilka vpořádku. Pokud by byla zásilka nějakým způsobem poškozená, tak ji nepřebírejte.

  • Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv obal byl v pořádku, informujte naši společnost i přepravce. .

  • Pořiďte prosím také fotografie poškozeného zboží, značně to urychlí celý reklamační proces.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Pokud se objeví jakákoliv nesrovnalost ve vaší objednávce a doručené zboží neodpovídá vaší objednávce, kontaktujte nás, prosím. Rádi vše vyřídíme k vaší spokojenosti.

Napište nám na email tarzanslife.shop@gmail.com podrobnosti spolu s číslem objednávky (do předmětu meailu napište REKLMACE A OBJEDNÁVKY). Rádi vám poradíme, jak dále postupovat, a vše co nejrychleji vyřešit.

Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.

Zboží musí být schopné další distribuce. Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši doručovací adresu Restaurace Eukalyptus,U Letiště 1344/4, Ostrava, 700 30. Na balíky, jež nám budou zaslány na dobírku, nebude brán zřetel. Po doručení zboží na adresu firmy budou peníze vráceny Kupujícímu buď převodem na účet. Výše vrácené částky odpovídá hodnotě vráceného produktu. Poštovné spojené s dopravou vráceného zboží v tomto případě hradí spotřebitel.

Lhůta na vrácení peněz spotřebiteli činí 30 dní.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Jak postupovat při odstoupení od smlouvy a vracení zboží

  • Vyplňte prosím žádost odstoupení od kupní smlouvy – tu si můžete stáhnout zde : žádost o odstoupení od smlouvy

  • Zašlete nám vyplněnou žádost jako přílohu k emailu na naši adresu tarzanslife.shop@gmail.com do předmětu napište ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Obratem se Vám ozveme zpět.

  • Poté co vám potvrdíme, že jsme obdrželi vaši žádost o odstoupení od smlouvy nám můžete zboží zaslat zpět na naši adresu : U Letiště 1344/4, Ostrava, 700 30. Zboží můžete doručit také osobně.

  • Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

  • Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Výměna zboží

  • Pokud chcete z nějakého důvodu zboží vyměnit, je to samozřejmě možné. Napište nám email na tarzanslife.shop@gmail.com s předmětem VÝMĚNA ZBOŽÍ pro domluvu a zašlete nám zboží zpět na adresu Restarurace Eukalyptus, U Letiště 1344/4, Ostrava, 700 30. Po jeho doručení Vám zašleme vámi požadovný produkt, je-li skladem.

  • V případě znovu zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na dopravu 110 Kč pro ČR.

  • Výměna zboží v prodejně je možná po domluvě.

  • Zboží, které chcete vyměnit musí být samozžejmě neporušené a schopné další distribuce.

Reklamace, záruka

  • Záruka se vztahuje pouze na zboží řádně objednané a zaplacené.

  • U potravin je datum minimální spotřeby vždy vyznačeno na obale.

Jak postupovat pokud chcete reklamovat zboží

  • Na adresu tarzanslife.shop@gmail.com nám napište email s předmětem REKLAMACE, napište do něj své jméno, číslo objednávky, telefonní kontakt na vás a jako přílohu přiložte vyplněný reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde.

  • Ozveme se vám obratem a budeme vaši reklamaci řešit.

  • Zákonná lhůta pro vyřízení vaší reklamace je 30 dní, ale budeme se snažit vše vyřešit co nejrychleji.

Poplatky spojené s reklamací zboží

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží k nám a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • zboží nám pošlete na adresu : U Letiště 1344/4, Ostrava, 700 30

  • Vaše reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),

  • na email tarzanslife.shop@gmail.com nám napíšete email s žádostí o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a zároveň doložíte výši těchto nákladů (například kopie účtenky za poštovné)

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (Velkoobchodní zákazníci), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Nejpozdějí do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy vám peníze pošleme na účet nebo vám vystavíme slevový poukaz, který můžete použít při vašem dalším nákupu.